POGOSTA VPRAŠANJA
Plačate lahko s kreditno kartico ali plačilom po povzetju (preko Pošte Slovenije).
Na Hrvaškem tudi ponujamo plačilo po povzetju preko DPD.
V procesu vašega naročila boste imeli možnost izbrati način plačila. Radi pa vas bi opozorili, da imajo različne banke ali načini plačila tudi (možne) različne transakcijske tarife, na katere naša trgovina nima vpliva.
Prejeli ste potrditveni email in ugotovili, da je nekaj narobe z vašim poštnim naslovom, naročenem izdelkom, barvo ali velikostjo, itd.
Kadar se vam zgodi karkoli od zgoraj navedenega nas prosim takoj kontaktirajte na naš e-mail ippoyoinfo@gmail.com, da vam lahko pomagamo v najkrajšem možnem času, če je to le mogoče.
Ne pozabite, kadar je pošiljka že poslana, seveda težko zamenjamo željeni artikel.
Vašim naročilom in plačilom lahko sledite preko razdelka ''My orders'', kjer so izpisana vaša pretekla in aktualna naročila, njihovo stanje in vsota plačila.
Ko je vaše naročilo poslano prejmete e-mail in SMS sporočilo našega dostavnega partnerja (Pošta Slovenije), v katerem je povezava za spremljanje vašega naročila.
Čas dostave se razlikuje glede na številne stvari, vključno z logistiko, vremenom, in poštno službo v vašem kraju. Če vaše naročilo ne prispe v 7 delovnih dneh, nas kontaktirajte na ippoyoinfo@gmail.com.
Če je minilo manj kot 7 delovnih dni, je vaš paket najneverjetneje še vedno na poti, zato mu dajte malo več časa, da prispe na vaš dom.